Skuteczne działanie w 15 krajach – jak nie zwariować?


Dla kogo: Bonduelle

Kiedy: 2006-2016

Co: kompleksowa obsługa marki w zakresie digital marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bałkanach, Zakaukaziu i w Azji Środkowej

Strony w językach:

    • białoruskim, rosyjskim, ukraińskim,
    • bułgarskim, bośniackim, chorwackim, rumuńskim,
    • armeńskim, azerskim, gruzińskim,
    • kazachskim, tadżyckim, uzbeckim.

Zainicjowaliśmy obecność Bonduelle w sieci, a następnie przez 10 lat zawiadywaliśmy digital marketingiem Bonduelle w wymienionych regionach.

Układaliśmy strategie, tworzyliśmy wizerunek marki i content, prowadziliśmy kampanie online i budowaliśmy zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych.

Dzięki temu nauczyliśmy się, że przekład językowy to dopiero początek pracy nad lokalną wersją działań online’owego marketingu.

Znaleźliśmy też fantastyczne metody marketing resources managementu, czyli zarządzania ogromną ilością contentu, która powstała podczas tych lat współpracy.

Wszystkie te działania zwiększały świadomość marki i pobudzały sprzedaż produktów Bonduelle. Dołożyliśmy solidną cegiełkę do tego, by Bonduelle osiągnęło pozycję lidera w swojej kategorii produktów.

strony internetowe - projekt, development, obsługa

Bonduelle - 15 języków


Dla Bonduella w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), Rosji, na Bałkanach, Południowym Kaukazie, Azji Środkowej stworzyliśmy szereg lokalnych serwisów dla odbiorców w poszczególnych państwach i prowadziliśmy ich bieżącą obsługę. Stanowiły one narzędzie zintegrowanej komunikacji korporacyjnej i marketingowej zarówno B2C i B2B. Celami serwisów było budowanie i promowanie wizerunku firmy i marki jako eksperta w dziedzinie warzyw oraz zdrowego odżywiania. Działania te nakierowane były na promocję produktów Bonduelle i wzmocnienie relacji z konsumentami.

bonduelle1200x600_new
adwords

Kampanie SEO i PPC

Content is king


Byliśmy twórcami contentu, który był udostępniany odpowiednim użytkownikom przez wszystkie wymienione kanały w odpowiednim języku, miejscu i czasie.

Na potrzeby kampanii SEO “Content is King” promujących markę w 15 językach powstały treści redakcyjne dedykowane zdrowemu odżywianiu i warzywom w językach lokalnych. Jej celem było generowanie wartościowego ruchu i skłonienie nowych użytkowników do odwiedzin serwisu www. Wzrost liczby wizyt użytkowników na stronach Bonduelle z wyszukiwań organicznych pozytywnie wpłynął zarówno na percepcję marki, jak i na budowanie lojalności konsumentów.

Dla Bonduelle jako eksperta w świecie warzyw, prowadziliśmy równolegle w kilkunastu językach kampanię SEO. Wypozycjonowaliśmy i zoptymalizowaliśmy serwisy Bonduelle w wyszukiwarkach Google i Yandex, co miało na celu promocję wizerunku marki jako światowego eksperta w dziedzinie warzyw i zdrowego odżywiania. Także kampanie SEO polegające na generowaniu ruchu z słów i fraz kluczowych z tzw. “long tail” promowały z sukcesem treści serwisu.

Przeprowadziliśmy skuteczne kampanie PPC Google AdWords oraz Yandex Direct mające na celu wzrost świadomości marki oraz promocję produktów Bonduelle. Ruch w serwisach Bonduelle był generowany przez precyzyjnie stargetowany przekaz.

We wszystkich tych krajach lokalna strona Bonduelle osiągnęła pozycję lidera w swojej kategorii i stała się jednym z 5 wiodących graczy FMCG Food.

Social media marketing

Bonduelle - social media


Bonduelle Rosja, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Azerbejdżan, Armenia, Uzbekistan, Gruzja. Prowadziliśmy profile i kampanie  w mediach społecznościowych i budziliśmy zaangażowanie użytkowników. Liczyły się tu nie tylko globalne media takie jak Facebook, Pinterest, Instagram czy Twitter, ale także niezwykle silni lokalni liderzy tacy jak V Kontakte i Odnoklassniki. Dzięki temu pozyskaliśmy też nowych użytkowników, którzy na stronach Bonduelle mogą znaleźć  interesujące ich treści dotyczące zdrowego odżywiania i diet.

social_bonduelle

Kompleksowe działania

Konkursy, eventy, akcje promocyjne


Zapewnialiśmy stuprocentowe wsparcie digital-marketingowe dla wszystkich organizowanych w podanych krajach akcji promocyjnych, konkursów konsumenckich i kampanii online nakierowanych na aktywizację sprzedaży. Przeprowadzaliśmy ich nawet kilka w jednym kraju rocznie! W tym celu powstawały i były prowadzone przez nas między innymi konkursy online’owe, microsite’y, aplikacje, oprawa graficzna, kampanie reklamowe, itd.

teczka

Serwis B2B

Food Service Eastern Europe


Wielojęzyczny serwis  dla profesjonalnych użytkowników produktów Bonduelle skierowany do branż: hotelarskiej i gastronomicznej, stanowiący zintegrowaną formę komunikacji marketingowej dla grupy docelowej. Główne cele to: udostępnienie klientom informacji o dostępnych produktach i usługach, stworzenie platformy integrującej środowisko profesjonalistów gastronomii, aktywizacja sprzedaży i promocja marki Bonduelle Food Service.

bonduelle_website_b2b