Przestrzeń miejska w cyberprzestrzeni


Co: Comiesięczny multimedialny informator miejski

Gdzie: Warszawa, Trójmiasto i inne tętniące życiem miasta w Polsce

Dla kogo: Aktywne mieszczuchy

Zanim zebrane w jednym miejscu informacje typu „co by tu zrobić dziś wieczorem” pojawiały się w prasie i Internecie, człowiek gorączkowo przeszukiwał lokalne gazety modląc się, że trafi na to, czego szuka.

W tych zamierzchłych, offline’owych czasach tworzyliśmy multimedialny informator miejski na płytach CD,  który był dystrybuowany przez kina, kluby, knajpy, kluby fitness (łącznie kilkaset punktów w Polsce) i tak trafiał do poszukiwaczy miejskich rozrywek. Następnie umieściliśmy go na stronach www.

Zasięg


Kilka milionów wytłoczonych CD dostarczało informacji o tym, co robić w wolnym czasie. Jednocześnie czasie strona www miała zasięg około 5 milionów użytkowników.

Prezentowana oferta


Nowatorskie podejście do tematu pozwoliło nam na zawieranie w tym informatorze multimedialnych wiadomości z 7 dziedzin aktywności miejskiej. Były to zapowiedzi:

  • wydarzeń kulturalnych (koncerty, wystawy, spotkania)
  • premier filmowych (oraz trailery tych premier)
  • koncertów i premier płytowych (z możliwością odsłuchiwania offline i online)
  • wydarzeń w restauracjach
  • oferty z klubów i pubów
  • oferty na wydarzenia związane z bliskimi i dalekimi podróżami.