Goplana


Dla kogo: Goplana

Po co: aby budować świadomość marki i sprzedaż na wielu rynkach jednocześnie.

Kiedy: 2016-2017

Marka Goplana planując swoją ekspansję na zagraniczne rynki zamówiła u nas filmy w formacie food-porn. Są one wersjonowane nie tylko ze względu na udostępnianie na rozmaitych platformach social-mediowych, ale też ze względu na różnice językowe i kulturowe pomiędzy ich przyszłymi odbiorcami.

W jakim państwie ludzie najchętniej oglądają video na smartfonach, a w jakim – na komputerach stacjonarnych? Jakiego składnika nie powinny zawierać przepisy kierowane na rynek Azji Południowo-Wschodniej? W jakich językach przygotować filmy kierowane na rynek indyjski? Dzięki konsultacjom z antropologami kulturowymi wiemy takie rzeczy.

Dzięki temu przygotowane przez nas video będą przydatne lokalnym dystrybutorom marki, którzy będą mogli ich użyć nie tylko do budowania świadomości marki w najpopularniejszych lokalnie mediach społecznościowych, ale też do zwiększania sprzedaży na platformach e-commerce.

W ten sposób tradycyjna poznańska marka została wyprawiona w podróż dookoła świata. Bon voyage! एक अच्छी यात्रा लो!