Jutrzenka


Dla kogo: Jutrzenka

Po co: aby poszerzyć świadomość sposobów użycia produktu i zaangażować młodych odbiorców.

Kiedy: 2016-2017

Do wizerunki Herbatników Petit Beurre Jutrzenki dodaliśmy nowe konteksty spożycia produktów. Do tego celu do tego celu użyliśmy formatu food-pornów, czyli krótkich filmów jedzeniowych. Wykorzystują one przepisy kulinarne i bazują na formacie filmików typu „how-to” – najlżej strawnej formie reklamy w Sieci. Nacisk kładziemy na piękne, smaczne i pobudzające ukazanie składników, dzięki czemu osiągamy zaangażowanie użytkowników.

Filmy z herbatnikami BeBe Jutrzenki wzbogaciliśmy o dziecięce akcenty, jako że ich odbiorcami są dzieci przedszkolne i ich rodzice.

Branding w food-pornach może polegać na pokazaniu logo lub opakowań w statycznych lub dynamicznych ujęciach. Ze względu na łatwość udostępniania w mediach społecznościowych i innych serwisach, food-porny mogą też wspomagać sprzedaż przez umieszczenie w nich CTA i przekierowań na platformy e-commerce.

W projekcie dla Jutrzenki zajęliśmy się video-marketingiem całościowo: od strategii, opracowania przepisów, produkcję video w naszym studiu, montaż, wersjonowanie, aż po rozpoczynający się etap dystrybucji w social-mediach, analitykę i optymalizację contentu.

 
 
 
 

Video na Instagramie powinno mieć około 30 sekund i być dość sugestywne, by nie było konieczne odtwarzanie z dźwiękiem. Dzięki właściwemu doborowi #tagów trafia się do założonej grupy odbiorców, czyli w tym przypadku młodych rodziców i pokazuje reklamowany produkt w użyciu – w nowy, inspirujący sposób.

 
 

Na Facebooku zdecydowaliśmy się udostępniać filmy w pionowym formacie, który wszedł do użycia dopiero niedawno. Umożliwia on przekaz interesujących i angażujących treści, które jednocześnie mogą nieść stosunkowo dużo wartości informacyjnej. Jest to szczególnie wartościowe w formacie how-to.