O nas
Nasza bajka
Nie opowiemy tutaj bajek o sobie – powiemy, jaka jest nasza bajka.
Co tu ukrywać: oprócz tego, że digital marketing, trendy oraz relacje z klientami i odbiorcami to nasze oczko w głowie, bawią nas też inne rzeczy…
1
Zrozumieć
Rozmawiać, drążyć, dyskutować, docierać do głębi. Ludzie wpatrują się teraz w ekrany tabletów, smartfonów i komputerów. To raczej dobrze dla nas - digital marketing zyskuje na znaczeniu. Ale przecież nie ma nic ważniejszego od prawdziwego zrozumienia i wejścia wgłąb potrzeb partnera. Do tego prowadzą nas raporty i wyniki badań, które namiętnie czytamy, oraz rozmowy, dyskusje i burze mózgów. Jesteśmy ludźmi, którzy rozmawiają - uważamy, że to nas wyróżnia.
2
Stworzyć
Uruchomić myślenie, uwolnić kreatywność. Zrozumienie rozciąga się na wszystkie etapy procesu tworzenia: kreatywność to nie tylko treść, obrazki, filmy i design. Stworzenie strategii, zrozumienie zachodzących procesów i dostosowywanie się do pędzącego świata to też kreatywność.
3
Wdrożyć
Gdy już zrozumiemy i stworzymy, wdrażamy. Sieć jest world wide, więc nie ograniczamy się do polskiego podwórka. Współpracujemy z profesjonalistami z Europy Środkowo-Wschodniej, Bałkanów, a także z Rosji, Azji Środkowej i Południowego Kaukazu, którzy tłumaczą nasze działania na ich język i kulturę. Dla nas to oczywiste rozwiązanie.