O nas


Nasza bajka


Nie opowiemy tutaj bajek o sobie – powiemy, jaka jest nasza bajka.

Co tu ukrywać: oprócz tego, że digital marketing, trendy oraz relacje z klientami i odbiorcami to nasze oczko w głowie, bawią nas też inne rzeczy…

Wiedza o kawie i herbacie specialty95%
Dbanie o zwierzaki97%
Uwielbienie dla rzemieślniczego piwa85%
Miłość do starych obrazków, map i czcionek95%
Poziom ujabłkowienia na metr kwadratowy96%
Sprawa numer

1

Zrozumieć

Rozmawiać, drążyć, dyskutować, docierać do głębi. Ludzie wpatrują się teraz w ekrany tabletów, smartfonów i komputerów. To raczej dobrze dla nas - digital marketing zyskuje na znaczeniu. Ale przecież nie ma nic ważniejszego od prawdziwego zrozumienia i wejścia wgłąb potrzeb partnera. Do tego prowadzą nas raporty i wyniki badań, które namiętnie czytamy, oraz rozmowy, dyskusje i burze mózgów. Jesteśmy ludźmi, którzy rozmawiają - uważamy, że to nas wyróżnia.

Sprawa numer

2

Stworzyć

Uruchomić myślenie, uwolnić kreatywność. Zrozumienie rozciąga się na wszystkie etapy procesu tworzenia: kreatywność to nie tylko treść, obrazki, filmy i design. Stworzenie strategii, zrozumienie zachodzących procesów i dostosowywanie się do pędzącego świata to też kreatywność.

Sprawa numer

3

Wdrożyć

Gdy już zrozumiemy i stworzymy, wdrażamy. Sieć jest world wide, więc nie ograniczamy się do polskiego podwórka. Współpracujemy z profesjonalistami z Europy Środkowo-Wschodniej, Bałkanów, a także z Rosji, Azji Środkowej i Południowego Kaukazu, którzy tłumaczą nasze działania na ich język i kulturę. Dla nas to oczywiste rozwiązanie.

Sąsiedzi nas kochają